מערכת ניהול מוקד חכמה
קבל את הכלים הטובים ביותר לניהול המוקד, לייעול ואפקטיביות הנציגים,
לשרת לקוחות מרוצים, ובעיקר - להגדיל רווחים
המערכת תוכננה במיוחד כדי לאפשר לכם לשפר את הביצועים והתוצאות של שירות הלקוחות והמכירות.
הנה חלק ממה שיהיה אפשרי לקבל:
- מוניטור הכולל תצוגה ברורה ומפורטת של פעילות המוקד בזמן אמת
- מספר שיחות , זמן ההמתנה, מצב הנציגים פנוי, תפוס, בהפסקה
- כל הנתונים בזמן אמת כדי לקבל את ההחלטות הנכונות
- ניתוב חכם לפי מיומנויות הנציגים
- יישומי IVR וניתוב שיחות מתקדמים
- הקלטת שיחות
- אינטגרציה להקפצת מסך במערכות CRM
- דוחות פעילות היסטוריים להבנה וניתוח פעילות המוקד לאורך זמן
- חייגנים לייזום שיחות יוצאות ללידים חמים כדי לסגור יותר עסקאות
- שירותי שיחה חוזרת ללקוחות למניעת נטישה ואיבוד לקוחות ופניות
- ליצור נתיבי שיחה חכמים לפי יכולות הנציגים כדי לשפר את המכירות
- לשפר את רמת השירות והתאמת נציג שירות בהתאם להיסטוריה של כל לקוח
תצוגת זמן אמת:
סטטוס תורים:
שם תור, סה"כ נציגים, נציגים :פנויים/בהפסקה, שיחות: ממתינות/נכנסות/ יוצאות
שיחות בתהליך:
שם תור, מספר מתקשר, זמן כניסה, זמן המתנה, משך השיחה, שם הנציג
סטטוס נציגים:
שם נציג, מועד כניסה, שלוחת הנציג, נציגים בהפסקה, זמן פנוי
פרטי שיחה אחרונה:
מספר מזהה, זמן כניסה, זמן המתנה, משך שיחה
נתוני תור מצטברים:
שם/מספר תור, כמות שיחות נכנסות, כמות שיחות שנענו, זמן המתנה ממוצע, זמן שיחה ממוצע
יכולת האזנה בזמן אמת לשלוחות נציגי השירות
הצגת מענה שיחות ברמת קבוצה:
כמות שיחות נכנסות , נענות וזמן מענה ממוצע
כמות שיחות שנענתה ע"י כל נציג בקבוצה
כמות שיחות שלא נענו וזמן ממוצע לפני נטישה
כמות שיחות שנטשו או גלשו לשירות שיחה חוזרת
כמות ניסיונות חיוג לנציג ללא מענה
Call Center
השירותים שלנו
