אינך חייב/ת להיות במשרד על מנת ליהנות מחוויית הלקוח המלאה, בזמן נסיעה על גבי הטלפון החכם
בבית או במלון בקישור מרחוק ואפילו בשילוב טלפון במשרד הביתי. כל מה שצריך זהו חיבור לאינטרנט
לקבלת כל היכולות המשרדיות
Federation -יכולת שיתוף השירותים בצורה מלאה עם כול לקוח, שותף עסקי או ספק אשר עושה שימוש
במערכת דומה לקבלת חוויה יחידה )פנים וחוץ אירגונית( חוצה גבולות. יתרה מכך תכונה זו תקפה גם
למערכת Skype הציבורית עבור משתמשים פרטיים.
הצגת זמינות המשתמשים
מידע אשר נקבע אוטומטית על פי היומן או באמצעות בחירה ידנית של המשתמש בין מספר מצבים שונים
אשר מציינים את זמינותו להתקשרות . תאימות מלאה לסביבת Microsoft SharePoint מאפשרת עבודה נוחה וטבעית לשיתוף מידע ועבודת צוות.
ביכולתך לאתר את האנשים הנכונים באופן מיידי באמצעות חיפוש כישורי העובד.
Skype for Business פועל עם חיפוש הכישורים המבוסס על Microsoft Share Point כדי לסייע לך לאתר את המומחיות הנחוצה. בחיפוש כישורים, באפשרותך להזין מילות מפתח המתארות כישורים, מומחיות ופרטי קבוצה לקבלת רשימה של מומחים בארגון שלך בעלי הכישורים הנחוצים לך.
כאשר תאתר מומחים בעלי הכישורים המתאימים, תוכל לפנות אליהם ישירות דרך Skype for Business.
שילוב מלא ל- Active Directory הארגוני מציג את ההיררכיה הארגונית לכול משתמש בצורה ברורה עם
כול דרכי ההתקשרות האפשריים, והכי חשוב מידע זה תמיד עדכני
אינטגרציה מלאה לתוך ה- Outlook ו- Share Point
עם קבלת מייל ניתן מיידית לראות את זמינותו של השולח וליצור שיחה טלפונית מתוך המייל עצמו לדון
בנושא. שיחה אחת יכולה לחסוך זמן רב של כתיבה ולסכם את הנדרש באופן מיידי כברירת מחדל,
באפשרותך לראות מידע נוכחות - מי זמין, לא נמצא, עסוק או לא מחובר - ב- Microsoft Outlook ,
SharePoint ויישומים אחרים של Office . סמל נוכחות מרחף מציג תפריט ריחוף מהיר שבו באפשרותך
להשתמש כדי להתחיל שיחה מהיישום. Skype for Business מספק לך תקשורת יעילה יותר ומאפשר לך
ללחוץ כדי לקיים תקשורת מתוך היישומים שבהם אתה מרבה להשתמש.
Click to Call וזימון פגישות וירטואליות באמצעות Skype for Business בלחיצת כפתור. הוספת משתמשים על פי הצורך מראש בזימון אשר נשלח לכולם או הוספת משתמש מתוך הארגון או מחוצה לו על פי הצורך והזמינות.
שיחות ועידת שמע, וידאו ו- WEB מתקדמות
שיחות ועידה הינם הנדבך העיקרי בארגונים רבים. שימוש בשירותי שיחות ועידה הינו פופולרי אולם כרוך
בהוצאות רבות עקב שיטת התמחור של הספקים השונים. Skype for Business כולל שירותי שיחות ועידה כחלק מכלל השירותים וחווית המשתמש אינה שונה מכול שירות בתשלום כך שמעבר לשירות זה אינו כרוךבהשקעות מיוחדות בהדרכה והינו אינטואיטיבי לתפעול המשתמש.
בנוסף שיחות ועידה משולבות וידאו אף הן נתמכות באופן מלא וקיימת האפשרות לעבור מצורת עבודה
אחת לאחרת הצורה פשוטה על פי החלטת המשתמשים.
טלפוניה אירגונית
החלק האחרון במגוון השירותים הינו טלפוניית ה- IP הארגונית. חלק זה מאפשר החלפת המרכזייה הקיימת על ידי הפעלת התכונה בפתרון הכולל הוספת Gateway/SBC לקישור אל ספק הטלפוניה
עבודה גם מחוץ למשרד בכל מקום על גבי חיבור אינטרנט רגיל בצורה מאובטחת וללא חיבור VPN .
בנוסף ניתן לשלב שלוחות אנלוגיות בעלות פחותה משמעותית כחלק מהפתרון הכולל.
כל שיחות הטלפון מוצפנות ללא תוספת חומרה או תוכנה! מהווה יתרון מובנה מבחינת אבטחת המידע
התאמה מלאה לשוק הישראלי
בפתרון המוצע חברתנו ביצעה התאמה לצורכי השוק הישראלי וכוללת כחלק אינטרגלי
מההצעה תכונות כגון :
- תמיכה מלאה בעברית.
- השמעת צליל שיחה ממתינה למתקשרים מבחוץ.
- הצגת נוכחות (Presence ) בטלפונים ברמת רשומות הספרייה, וברמת לחיצי החיוג המקוצר( BLF )
- ניהול של עד 8 שיחות במקביל.
- סנכרון יומן הפגישות על גבי מכשיר הטלפון ויכולת להצטרף לפגישת WEB \ חדר Meetme
באמצעות לחיצה בודדת על כפתור במכשיר הטלפון
- ניהול מלא של ועידה ממכשיר הטלפון עצמו (הצגת משתתפים, השתקה, הוספה והורדה).
- נעילה ופתיחה אוטומטית של הטלפון כאשר מחשב המשתמש נעול.
- פתרונות שרידות מתקדמים ברמת האתרים המרוחקים. כולל שילוב של שלוחות אנלוגיות.
- שימוש בטכנולוגיות חדשניות לשיפור איכות השיחה ושימור רוחב פס בעד כ- 30% בתקשורת WAN
- ממשק ניהול עצמאי של יחידת הטלפון - כגון הגדרות לחיצים, מקשי קיצור וכיו"ב הן ברמת
המכשיר והן ברמת ממשק WEB .
- קישור מלא בין המחשב לטלפון באמצעות Better Together בקישור ישיר או דרך הרשת
המקומית לשליטה הדדית מלאה של הטלפון והמחשב
Skype 4 Business
השירותים שלנו
